Fullspäckat schema!

Ja, idag har jag verkligen haft ett fullspäckat schema!
Dagen började visserligen på nästintill bästa tänkbara sätt, jag vaknade bredvid Aru med hans armar runt mig. Det enda som var felet var väl att jag inte kunde ligga kvar där och mysa hela morgonen för jag hade föreläsning kl 9:00.
Så vi gick ner till Tumba och han åkte hem när jag åkte till skolan. Skolan var intressant, men läraren var förvirrad och blandade ihop en hel massa saker!
Nu är jag hemma en stund, men snart ska jag packa ihop badkläderna och bege mig iväg till Salem och simma. Idag blir det att simma snabbt för jag har konfirmander 16:30 och ska försöka hinna äta däremellan också, tack och lov har Kim lovat att köpa pizza till mig så det löser sig nog!
Sedan bär det av hemåt och träffa Aru! Massa mys!

Nej nu ska jag packa så jag inte kommer försent och missar simningen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0