Konstig känsla

Jag kom hem från jobbet för ungefär en halvtimme sedan och insåg att det här var sista passet jag jobbade på typ tre, kanske till och med fyra, månader. Det känns helt galet!
Jag har ju typ bott på jobbet av och till sedan i september och helt plötsligt så ska jag inte jobba alls på flera månader eftersom jag är bortrest när Britney Spears spelar i juli. Det känns också lite tråkigt eftersom jag som 9åring var på Globen för första gången och såg just Britney Spears, men inte mkt att göra åt...

Annars så var kvällen jätte bra, jobbade med Hannah och Carro, allt gick kanon, inventeringen fort och storstädningen var välbehövlig så nu är min lilla kiosk skinande ren.
Det värsta med hela den här grejen är väl att det kommer kännas jätte konstigt att inte vara på Globen och träffa allt folk med jämna mellanrum, jag tycker ju verkligen om mina jobbarkompisar! Och jag kommer att sakna min kiosk, den är ju som min lilla bebis!

Men nej, nu kanske jag borde försöka sova lite, är helt slut, men behövde skriva av mig alla tankar innan jag kunde slappna av nog för att göra ett försök till att sova.
Dock så kan det nog bli svårt eftersom jag de senaste två nätterna somnat med Aru här bredvid och hans armar runt mig och ikväll får jag inte göra det... Alltså är det väldigt tomt i sängen, finns liksom en hel plats till här bredvid, men det blir väl att krama på min gigantonalle Troll :)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0