Massor med mys

Igår var det jobb, Metallica spelade på Globen och det var helt underbart att jobba! Inga otrevliga kunder, alla var så snälla och trevliga, respekterade reglerna och bara var! Jag älskar såna kunder!
Efter jobbet åkte jag hem till Aru då det är lite närmare dit från jobbet och närmare till skolan därifrån också. Fick mackor när jag kom dit, han gjorde jätte fint med jordgubbar och grejer!

Idag var det skola som gällde även om det var sjukt jobbigt att åka från Kista i morse då jag verkligen inte ville kliva ur sängen eller på tunnelbanan. Jag tog mig till skolan, plikttrogen som jag är och efter skolan åkte jag hem och packa ner badkläder för att sedan åka till simhallen med Veran och Erixen. Simningen har blivit rutin nu alltså, det är inget snack om det, man åker dit varje tisdag och man simmar sina 20 längder, minst, och sedan är det bastubad som gäller. Underbart!

Har även pluggat lite idag och fått massa söta sms och underbara besked.
Jag tycker om att vara mig just nu, det kanske kan lösa till det allra bästa nu!

Nej om man skulle försöka sova kanske... Har lektion imorn och sen är det Tinas studentskiva på kvällen, så sova är nog en bra idé!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0