Tentaplugget är igång

Nu har hårdpluggandet dragit igång inför tentan.
Jag och Veran har suttit hela dagen nu och gått igenom övningsuppgift efter övningsuppgift och vi hann faktiskt ganska långt så vårt mål att ha löst alla uppgifter innan helgen känns inte helt oöverkomligt eftersom vi löst vissa uppgifter i klassen redan och då bara behöver formulera riktiga svar och sedan skriva in dem i dokumentet på datorn.
Dock så har jag insett en sak, jag är sjuk igen! Alltid inför tentorna alltså, helt galet vad dålig jag blir så fort tentan börjar närma sig. Nu är jag snuvig, har konstant huvudvärk och ont i halsen och allt detta vaknade jag med idag, samma dag som jag och Veran skulle börja vår hårdsatsning!

Helgen som gick var mysig för den delen.
Fredagen spenderade jag med Tina & JessieBarCelonas uteservering i solen och då kändes det verkligen att sommaren var nära! Efter det blev det Taizéträff och sedan en snabbvisit hos Lisa innan jag åkte hem och sov.

Lördagen klev jag upp väldigt tidigt och åkte tillsammans med Mårten och skaffade nytt pass och efter frukost i Tumba så åkte jag hem och pluggade till klockan sex på kvällen, halv elva till sex, det blev ett par timmar. Sedan dök Aru upp och vi åt middag, myste och satt sedan med familjen och såg Europvision Song Contest och sedan sov vi.

Söndagen blev att spendera på MediaMarkt och med att rädda mammas dator som håller på att kassa ihop fullkomligt så nu ligger all information på pappas externa hårddisk och ska in på min lilla bebis.
Fast söndagen var mysig i alla fall, åt sushi på Heron City med Aru och så träffade vi på Jojjo då hon jobbade och jag drack massa smoothies som jag köpte av henne. *mums*

Nej, nu ska jag försöka skriva rent lite anteckningar kanske och sedan ska jag faktiskt träffa Mårten, Rebecka och lite annat folk hos Jimmy och Maria.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0