Duktig idag!

Ja, idag har jag varit duktig tycker jag faktiskt!

Vi har haft handledning i skolan med läraren, vilket gick bra :) Vi satt och gjorde några små ändringar efter och sedan bar det av hem igen. Nu har jag suttit och läst igenom vår rapport och gjort lite ändringar och sånt som jag hittade när man satt i lugn och ro och läsa själv.
Nu ska jag snart äta och sedan ta ett bad, det tycker jag minsann att jag är värd nu!

Imorgon blir en ledig dag eftersom rapporten nu är klar, eller ledig och ledig, ska börja skriva på hemtentan. Har ju faktiskt börjat med stödord lite redan så!
Jag ska även fika med Frida innan jobbet, det ska bli jätte kul! Vi har inte setts på flera månader, tror vi sågs senast i februari/mars sist!

Helgen ska sedan spenderas lite här och var. Imorn kväll på jobbet och sedan hem till Hannah och sova där.
På lördag ska vi på hockey på Hovet och efter hockeyn ska jag och Robert ut till pappa och ta det lugnt och bara mysa.
Söndag ska vi nog åka till Barkaby Outlet och se om vi kan hitta nya skor till mig som jag kan jobba i eftersom de jag har nu är förbaskat fula och trasiga även om de är förbaskat sköna.

Som ni märker så försöker jag bli duktig på att blogga igen *haha*

Nej nu ska jag fixa lite till, men kanske skriver lite senare igen beroende på vad jag hittar på ikväll. Ska väl kanske måla om mina naglar, då håller dem på jobbet imorn.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0