I plugget...

Vad gör man när man sitter i skolan på en dötråkig lektion i datasalen?
Jo, man kollar Facebook, bilddagboken, mailen och skriver på bloggen!

Jag satt för första gången på väldigt länge inne på helgon och tittade lite där,
insåg att jag saknar Oscar.
Vi har inte setts på jätte länge jag och min vän,
fast jaaa, det blir väl så när vi inte bor i samma stad längre.
Men om du läser så ska du veta att jag saknar dig!!

På tal om vänner man inte träffar speciellt ofta så träffade jag E.T igår! Det var roligt, även om det anledningen till att vi träffades var att vi var lite oroliga båda två. Fast nu har vi kommit fram till att vi ska vara duktiga och inte låta det gå typ åtta månader tills vi ses nästa gång!

Idag ska vi sitta jobba med grupparbetet och ikväll blir det simning med Veran och Jessie :)
Ska bli trevligt! Förhoppningsvis kan jag övertala Jessie att komma över efter det och färga mitt hår. *håller tummarna*

Nej nu ska jag väl vara lite seriös och försöka komma på något vettigt att göra utifrån den här lektionen. Hittills har jag bara kommit på en grej, jag hittade C-uppsatsen jag ska läsa till hemtentan. Ska försöka skriva ut den nu bara.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej på dig, du kan ju skriva på helgon när du vill vettu, och som vanligt är du välkommen när hit, jag har typ inte tid att åka någonstans, men vi kanske kommer upp till nyår.

2009-11-04 @ 14:57:54
Postat av: Anna

Aja baja Mian, i skolan ska man plugga;) Hur står det till? Vi får ses någon dag när jag flyttat tillbaka!

2009-11-15 @ 01:19:57
URL: http://litensak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0