Soft och blandat

Idag var det som att det kom en ljusning på Soft, det var inte längre lika mörkt, vi fick en helt annan stämning än vad vi hittills har haft.
Jag fick också en stor lärdom idag, en lärdom om mig själv och hur jag reagerar i vissa situationer.
Jag måste också säga att jag tycker det är ett mysigt litet gäng vi har på Soft, visst att de inte är många, men de är en bra liten grupp. Vi börjar nå fram känner jag, ungdomarna blir allt lugnare och tryggare med oss för varje gång :)

Skolan idag gick också bra, vi blev godkända på rapporten och även opponeringarna gick bra.
Var väldigt trött efter skolan, men åkte till Soft och efter lite mat och ligga tjugo minuter i en av våra soffor så återvände energin.

Efter Soft var det dags att åka i Annettes blå buss (bilen) hemåt, men som vanligt slutade det med att vi stannade bilen utanför min port 21:37 och jag klev inte ur bilen förrän 22:37! Jag, Sanna och Annette borde inte få sitta i samma bil utan nån som övervakar oss. Enda gången vi inte suttit minst en halvtimme och bara pratat i bilen efter Soft var när Mårten var med i bilen och ville hem och sova så han orkade upp till jobbet dagen efter!

Det känns lite lustigt att halva veckan redan gått, jag har ju faktiskt bara varit i skolan en dag! Har PF imorn 9-12, men sedan blir det lunch med moster Camilla! Vi har inte lunchat på väääääldigt länge för jag har haft så mkt att göra, helt galet. Får försöka bättra mig lite på det där, trycka in en lunch lite då och då. Imorn kväll ska jag och Veran till simhallen igen och simma till lugn musik och levande ljus. Det ni ;)
Annars har veckan bestått av träning, hemtentaskrivande och umgås med Veran och Robert.

Nej, om man skulle sova lite kanske. Ska ju trots allt till skolan imorn, även om PF mest är att leka..
Ciao!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Vi borde ta och luncha någon dag :D

2009-11-26 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0