Fullspäckad helg

Ja, återigen har det varit en fullspäckad helg med massor att göra, men mest jobb denna helg.
Har jobbat nästan ungefär 18 timmar den här helgen, sovit typ 14 timmar. Inte så konstigt att jag är lite trött idag och fick ett mindre mental breakdown på jobbet igår.

Idag var jag dock duktig och orkade mig upp till kyrkan på 35års jubileumet. Var en väldigt mysig gudstjänst med några väldigt härliga människor närvarande. Fick träffa Jenny, Gunilla, Anna, Fredrik och Tommie så det var väldigt roligt!
Har även hunnit med lite fönstershopping i Tumba centrum med Lisa, vilket var väldigt trevligt även om Lisa var bakfull och jag bara skrattade åt henne. *hehe*
Fick det även bevisat att det förflutna stannar där i och med ett kort ögonblick av ögonkontakt och ingen känsla alls fanns där. All ilska och ledsamhet är borta, nu var det som vem som helst.

Snart kommer Robert hit så jag ska nog väldigt snabbt slå in hans present för det kommer jag inte annars att hinna göra innan i morgon. Han fyller ju faktiskt år då. 21 år blir han, min käre pojkvän :)
Sedan blir det mys hela kvällen med mat och jag ska nog faktiskt baka kakor idag igen, men denna gång med vit choklad. *mums*

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0