Mkt att göra...

Har hur mkt som helst att göra just nu, borde med skolan och rent privat så jag måste erkänna att bloggen hamnar lite i skymundan pga det. Försöker däremot skriva så ofta jag orkar och hinner, just nu spenderas hela dagarna i skolan och sedan kommer jag hem och pluggar lite till, tränar eller hinner umgås lite med Robert och sen däckar jag på kvällen. Helgerna spenderas med jobb.
Det är en väldigt påfrestande kurs det här måste jag faktiskt erkänna.

Helgen var bra också! I fredags var det jätte roligt när vi firade Tina! Hade jätte trevligt och vi sjöng karaoke och grejer. Hihi :) Så tack för en trevlig kväll ni som var där!
Lördag blev en tidig kväll på jobbet så jag och Hannah tog oss en promenad från Globen till Centralen. Det var väldigt trevligt det också, tog ungefär en timme så det var inte så farligt :)
Söndag hann jag träffa Bråk som var hemma i Sthlm! Så roligt, har saknat henne jätte mkt! <3
Och på jobbet kom Emelie och hälsade på i min kiosk innan hon skulle över till Jennys kiosk och jobba! Vilket också det var jätte kul! Hoppas det gick bra på nya jobbet (förhoppningsvis) i måndags!!

Ikväll blir det simning med Veran och Jessie så att ryggen kanske börjar tycka om mig igen, den gör jätte ont hela tiden just nu :(
Efter simningen möter Robert mig och så ska vi gå på en höstpromenad och efteråt dricka varm choklad. Det ser jag fram emot, har inte träffat honom på hela helgen. Saknar honom massor :(

I helgen som kommer blir det iaf lite lugn och ro. Jag är ledig så jag och Robert ska gå på IKEA och sedan ska vi möblera om hans lägenhet. Det ska bli roligt!

Nej, nu ska jag ta bort mina ägg från spisen så jag hinner äta och vila lite innan jag ska gå.
Skriver så snart jag kan igen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course !

Jobbet gick ok. Får ingen information, ingen som pratar med mig :P vet inte riktigt vad jag ska göra :P känner mig såååå lost..

2009-10-13 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0