SOFT har premiär ikväll!

Ikväll drar vi igång Salems församlings ungdomsgrupp SOFT igen! Kl. 19:00 är det i full gång igen, ska bli väldigt roligt faktiskt och ser fram emot det jättemkt.

De senaste dagarna har varit bra, måndagen var allra mysigast måste jag ändå tillstå. Roberts födelsedagskväll var helt underbar :)
Igår var det skola sent och sen simning, men sedan kom Robert hit så det var iaf mysigt.

Idag har jag jagat lärare i skolan och lyckats lösa problemet med enkäterna *skönt*
Sedan var det lunch med Camilla och nu sitter jag hemma och väntar på att Sanna ska dyka upp så vi kan planera lekarna tills ikväll :)
Men nu ska jag fortsätta fila på det här :)

Och grattis på födelsedagen igen Tina!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0