Torsdagsbak och mys

Idag har jag huvudvärk och mår inte alls bra, inte blev det bättre av att sitta i skolan i 6 timmar och ha föreläsningar heller vill jag lova.
Efter skolan bar det av ut på Lidingö för att hämta en bok på biblioteket där samt leta efter en annan, men tyvärr hade den andra försvunnit trots att jag står först i kön för att få den >.<
När jag hade varit på Lidingö åkte jag tillbaka till Centralen för att åka hem och möta Robert på tåget, och passligt nog så ringde han när jag kom till Centralen och vi gick och pratade en stund och helt plötsligt säger han "Varför håller du inte i telefonen?" och först då insåg jag att han inte alls satt på tåget från Helenelund utan faktiskt stod någonstans där han såg mig!

Nu är vi iaf hemma och sitter vid köksbordet med varsin dator, lagom socialt så där ;)
Men vi skulle baka, men kom hem och insåg att delar av det vi behövde inte fanns så vi väntar på att mamma ska komma hem med de sista ingredienserna.
Men nu kom hon så nu blir det att baka klart och sedan äta nybakade kakor och dricka mjölk och mysa med älsklingen <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag vill också ha kakor^^

2009-10-03 @ 00:00:14
URL: http://litensak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0