Fullt upp!

Ursäkta det långa blogguppehållet, jag som hade blivit duktig på att skriva igen.
Har dock inte alls hunnit med dator de senaste dagarna, och det lär nog bli tight om tid nu också ett tag framöver.

I helgen har jag iaf möblerat om mitt rum, det tog hela helgens lediga tid, men nu är det klart :)

Idag började vår nya kurs, Forskningsmetoder. Låter inte mkt för världen, men läraren var bra så det känns rätt kul måste jag säga!

Tyvärr är jag på väg att bli sjuk så jag ska nog faktiskt gå och lägga mig och vila en stund innan nu innan vattengympan. Sova hos Robert i natt och mysa lite imorn innan jag åker hem och fixar hans och Tinas presenter. Hihi! Kul när pojkvännen och sis fyller med två dagars mellanrum, blir mkt presentfix då :)

Nej sova en stund jaaa, men måste bara skriva att det var väldigt roligt i lördags, dels på jobbet och dels efteråt när jag och Emelie åkte hem till mig och umgicks ett par timmar innan vi somnade :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: GudModerOst

Kul att fixa presenter? Är du galen? Det är ju det roligaste som finns ;)

Du vet boken som jag handlade när vi var ut. Felicia tyckte om den. Så tack för hjälpen med den. Puss

2009-09-28 @ 19:15:20
Postat av: Emelie of course !

Det får vi göra om!

2009-09-28 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0