Grinig.

Jag är så trött på det här!!!

Mamma: "Har du ätit?"

Jag: "Nej det fanns ingen mat när jag kom hem"

M: "Men det finns ju ärtsoppa att värma!"

J: "Jaha, men jag är inte hungrig, åt mackor i kyrkan. Men för en gångs skull kanske han kan göra något också. Mat hade jag kanske velat ha även om jag var i kyrkan på kvällen."

M: "Jaaa, men jag kan värma ärtsoppa åt dig nu"

J: "Strunt i det, är inte hungrig"

En är på möte med jobbet, en är på möte i kyrkan och en är sjuk. Då blir det ingen mat i det här huset, undrar vad som hände med den sista personens ansvar...

Nu drar jag täcket över huvudet och försöker sova,
den här kvällen fick ett värdelöst slut.


Kommentarer
Postat av: veran

tycker den sista personen också borde kunna göra något ibland ja.. särskilt som han vet att ingen annan hinner, men han skulle hinna.. tycker ju om inte för annat att han borde göra d av själviska orsaker - vill väl också ha mat o trevligt klimat hemma? inget hotell heller! krama

2009-09-23 @ 23:31:29
Postat av: GudModerOst

Har precis hittat din blogg nu.:D Skriv mer så jag vet vad du gör om dagarna:D puss

2009-09-24 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0