Mysig fredagskväll med tjejer

Tack tjejer för en underbar kväll igår!

Det skulle visserligen ha varit fler där, vilket säkert också skulle ha varit roligt, men nu blev det inte riktigt så. Det blev bara jag, Rebecka och Jessie, men det blev kanonmysigt. Vi lagade mat (pasta och skinksås), drack ett glas vin till maten, åt marängswiss, pratade massor och hade det allmänt mysigt. Kan inte komma på många bättre sätt att spendera en fredags kväll på!
Det måste vi verkligen göra om!


Förra inlägget visar väl dock hur jag kände när jag kom hem och fick veta lite saker...

Nu kom Robert dock tillbaka så jag ska vara lite social med honom :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rebecka' <3

Aaw. Det var asmysigt! Fredagsmys till 100%. Vad var det du fick veta när du kom hem? <3

2009-09-06 @ 12:39:30
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0