Nu blir det nog sängen!

Börjar känna mig väldigt seg nu så ska väl förflytta mig från soffan till sängen och ringa Robert innan jag somnar.
Har pluggat ännu mer idag så nu är ytterligare en del av tentan färdig, men fortfarande lite kvar.
Känns dock väldigt lugnt, vet att jag kommer hinna klart utan problem.

Imorn blir det redovisning av grupparbetet i skolan och sedan simning med Veran, Erixen och Jessie. Sedan blir det hem och hämta lite saker och åka till Robert och ha myskväll.

Tiden springer iväg när man har roligt har jag insett, imorn har jag och Robert varit tillsammans i 4 månader <3
Jag är fortfarande så där sprudlande kär och lycklig, det är så härligt att vara med honom!
Som Veran sa häromdagen:
"Oj, alla planer på resor och framtida samboskap utan att du blir rädd och försöker fly. Det här är på riktigt!"

Det känns verkligen så,
den här gången är det verkligen på riktigt!

Nu ska jag krypa till kojs, annars somnar jag i soffan och datorn dör.
Måste komma ihåg Verans pluttdator imorn också. Kanske ska skriva det någonstans, eller packa ner den redan nu om den har laddat klart.

Nej, sova var det ja!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0