Plugga, snart jobba

Sitter i vardgsrummet med godis och skolböckerna och datorn idag igen, men om en timme ska jag åka iväg till jobbet igen.
Jobbade första gången på flera månader igår, var jätte roligt och väldigt lugnt. Var ett härligt gäng som jobbade också. Det känns kanon att vara tillbaka på jobbet måste jag faktiskt säga, jag trivs verkligen :)

Ikväll blir det som sagt jobb igen och sen ska jag försöka hinna umgås lite med pappa och så blir det massa plugg i helgen, förutom på lördag kväll när Robert kommer över och tidigare på dagen när jag ska gå på promenad med Emma som flyttar till Tyskland på söndag!

Nej, får skriva mer en annan dag, ska fortsätta med mitt pluggande nu tänkte jag :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Jobbade ögongodis ? :P

2009-09-18 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0