Torsdag...

Jag är trött och tänker nog sova snart,
orkar liksom ingenting,
knappt hålla huvudet uppe.

Lektion idag,
var segt trots intressant ämne.
Möte i kyrkan,
känns bra det också!

Träffade Becka, Mille och Jessie en liten stund också,
det var roligt! :)

Älskling har fått jobb och jobbade sin första dag idag,
så nu kan vi börja spara på riktigt ;)

Nu tänker jag typ skriva ett inlägg på Mondo, ringa Robert och sedan sova.
Godnatt världen!

PS: Undrar ni nånsin om ni gjort något av misstag som sårat en annan människa? Något som gör människan annorlunda. Jag hoppas att jag inte är den skyldige, för jag har aldrig menat att såra dig och kan inte komma på att jag skulle gjort något för att göra det... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0