Underbara helg...

...som tyvärr är slut nu.
Jag hade verkligen en helt underbar helg! Den började som sagt med tjejkväll i fredags med Rebecka och Jessie och fortsatte på lördagen med att Robert kom hit och vi bara var. Gjorde egentligen ingenting speciellt på dagen, typ tvättade lite och fixade i lägenheten. Det speciella började på kvällen när vi lagade en väldigt god middag och åt den alldeles själva, med levande ljus och bara mysstämning. Vidare till mys i soffan med en bra film, godis och läsk gjorde kvällen alldeles perfekt.

Igår var det stan som gällde för att träffa Oscar en stund, men även byta min datorladdare från Claes Ohlsson som gick sönder i lördags. Kostade 200 kr i mellanskillnad, men vad ska man göra? Behöver en laddare så det var bara betala.
Sedan promenerade jag och Robert ner till Gamla stan och tittade in på SF Bokhandeln, där jag köpte två böcker för presentkortet jag fick av mamma i julklapp för snart nio månader sedan, och några smyckeaffärer och sedan vidare till Gallerian där jag köpte ett smyckeskrin för presentkortet jag fick av Roberts föräldrar och syster i 20årspresent innan vi åkte hem.
Kvällen spenderades med god middag och Bolt! Mkt söt film måste jag säga!

Idag sov vi ut och sen Robert åkte har jag bara pluggat, pluggat, pluggat. Det kändes verkligen som ett slag i ansiktet att vakna upp till verkligheten efter en helt underbar helg utan någpt plugg alls, men samtidigt så visste jag ju att det skulle komma.
Nu har jag iaf kommit en bit på en av frågorna på hemtentan, plus läst en massa i böckerna.

Ska nu iväg till vattengympan med Veran och sedan bär det av till Lisa för te, brownies och lite mer plugg. Fast känner jag mig och Lisa rätt lär vi hinna prata lite också :)

Nej, nu måste jag springa iväg!
Ciao

PS. Saknar jobbet, vill träffa alla människor igen, speciellt Emelie! DS.


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

<3 ! Saknar dig!

2009-09-07 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0