Fredagsmiddag...

...i soffan, framför TV:n med pappa.

Rätt lugn kväll blir det, efter en väldigt lugn dag. Känner dock att jag lite är på den nivån att jag just nu tycker saker och ting är rätt tråkiga, eller vissa saker stör mig helt enkelt. Fast jag har ju sådana dagar ibland så jag antar att det blir bättre bara får en natts sömn och sedan imorn kommer allt vara bra.
För imorn kommer jag ha en grym dag, först Skärholmen med pappa och Niklas och sedan blir det hem och äta middag med mamma och dem, tror iaf jag hinner det innan jag ska åka till Heron med Veran och gå på bio! Har inte sett henne på nästan två veckor nu ju, det går absolut inte för sig att hålla på så!

Idag har jag iaf bara tagit det lugnt, tagit sovmorgon, tvättat, solat och legat i soffan när 48 grader i solen på balkongen blev för mycket värme. Har även sett klart tredje säsongen av Bones och dagen har förgyllts av några sms som enda kontakt med omvärlden. Nu ska jag sätta mig och titta på Mumien med pappa och äta middag. Sen blir det nog sova!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0