En fantastisk helg...

...är precis vad jag har haft!

Det har verkligen varit helt fantastiskt. Har haft besök av N hela helgen. Vi var på glöggfika hos Molle och Lasse igår, umgicks med Oskar och massa andra människor som var där. Det var jätte mysigt och det fanns mängder med olika glöggsorter! Helt galet, visste ni till exempel om att det finns lakritsglögg?! Det visste inte jag, men inte ens jag som gillar lakrits tyckte speciellt mkt om den. *haha*
På kvällen var det middag hos Veran och hennes familj som gällde, vilket också det var väldigt mysigt med massa god mat, glass till efterrätt och ett par omgångar "Med andra ord" där jag, Veran och N vann två av tre omgångar. Vi är bäst helt enkelt. *hehe*

Idag har vi lyckats göra väldigt mycket på väldigt lite tid. Vi sov till halv tolv och åkte sedan till Heron City och gick en sväng på MediaMarkt innan vi åt lunch och drog vidare till IKEA. Där promenerade vi omkring i ungefär en timme och jag hittade lite julklappar, bland annat till min snart fyra månader gamla kusin, och även roliga inslagningspåsar. När vi handlat det vi ville ha på IKEA och insett att stekpannan N köpte av någon anledning ledde statisk elektricitet åkte vi vidare till Skärholmen och tittade i lite affärer där, fikade och mötte upp Emma som skulle åka med N tillbaka ner till Linköping. Nästa punkt på schemat var middag hemma hos mig och sedan trängdes vi tre personer i min säng och pratade och skrattade ungefär en timme innan de insåg att det var dags att börja åka. Det lämnade en viss tomhet inom mig att de åkte, har ju vant mig vid att N är här och Emma ser jag alldeles för sällan.
När de hade åkt bakade jag och familjen lussebullar och drack glögg, det var mysigt! Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova, imorn är det en stor dag. Sista måndagen på praktiken och jag ska vara kurator på riktigt, min handledare är sjuk så ska vara helt ensam och göra allt imorn. Pirrigt!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: veran

jag vill också ha lussekatter! Och mys helg^^ Var jättekul i lördags =D <3

2010-12-07 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0