2010

Det har gått tre dagar på det nya året och vad har jag gjort?
Jo, jag har jobbat och myst med familjen och pojkvännen typ. Det är Disney on IceGloben just nu så jag hör Disney-sånger hela dagarna vilket lett till att jag är aningen trött och bara hör Disney-musik i huvudet. Och det är tre dagar kvar!

Nyårsafton var kul, spelkväll hos mig var faktiskt väldigt lyckat så det blev riktigt bra.
Nu är jag dock trött och tänker nog lägga mig på sängen en stund och plugga lite innan jag ska se Bones kl 20.00.

Skriver så fort jag har möjlighet igen, är en del med allt just nu.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Jag saknar dig! :(

2010-01-04 @ 09:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0