Idag är det söndag!

Och jag har haft en jätte bra helg!

Måste väl tillägga att det blev studentpub i Kista i onsdags trots att jag inte trodde jag skulle orka :P

I torsdags var jag över till Kalle och åt middag, lyssnade på massa musik och såg på film. Mycket trevligt, men sen så blir det väl så i trevligt sällskap också. Vi hade inte setts på jätte länge, men det ska vi försöka undvika nu och bli bättre på att ses med jämna mellanrum.

Fredagen spenderades först med frukost hemma hos Jessie, vilket var kanonmysigt. Vi satt och pratade, tittade på TV och bara tog det lugnt. Efter det bar det av till skolan för slutseminarium på kursen, vilket kändes lite halvt om halvt onödigt, men det var spännande att lyssna när man väl var där! Kvällen spenderades med Robert och vi åt god mat och bara tog det lugnt och myste. Jag tycker verkligen om att vara med honom, jag är så avslappnad och vi bara kompletterar varandra helt enkelt.

Igår var många av ungdomsledarna från kyrkan iväg till Hannagården i Sorunda och hade en ledardag där vi pratade och träffade Ylva Eggehorn som var en helt fantastisk människa! Och jag tror inte heller jag var ensam om att bli kär i Hannagården så nu börjar vi fundera på ett sommarläger där kanske! :)

Idag har jag bara umgåtts med pappa och shoppat! Och träffat Robert en stund när pappa bjöd oss på lunch i Kista Galleria. Jag fick ju 1200 kr att shoppa för med pappa i julklapp så idag har jag gjort av med dem pengarna, och de räckte faktiskt till ganska mycket!
- Två par jeans
- En jacka
- Två par mysbyxor
- Ett linne
- Ett besök hos frisören

Det fick jag för mina julklappspengar, så nu har jag både ny frisyr och lite nya kläder!
Nu är jag tillbaka hos mamma och tänkte att jag ska se Twilight-filmen nu eftersom jag läst ut de första två böckerna, kan unna mig det idag minsann för imorn börjar ju nya kursen så jag vet inte hur länge det kommer dröja innan jag har tid att läsa och ta det lugnt så här mycket igen.

Kanske skriver senare igen :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0