Ingen mer vattengympa...

...efter den här terminen :(

Fastighetsägarna har bestämt sig för att stänga ner poolen och det betyder att vi inte kommer kunna träna i Tullinge mer, förutom om jag tränar gym. Det känns helskumt och inte alls speciellt roligt, träningen blev jätte dämpad idag efter att de berättade att vi inte kommer få träna ihop mer efter den här våren.
Sjukt tråkigt!!

Men nu ska jag gå tillbaka till mina seminarieförberedelser och fixa lite innan jag ska sova, kände bara att jag ville skriva om träningen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jättetråkigt ju =( Visst, vi kommer fortsätta att träna och vara duktiga och så, men ändå.. inte vår grupp och mysiga stämningen på vattengympan ju... =(

Kollade priser i salem - autogiro med 12 mån bindningstid är på 250 kr i månaden, annars är årskort på 3200. De har flera olika gruppträningar förutom vattengympa också, så blir nog bra^^ Men ändå så tråkigt med "vår vattengympa" =(

kram

2010-01-21 @ 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0