Plugg!

Yes, jag bara pluggar, men ska snart avbryta mig och packa ihop saker för helgen och åka hem till Robert, mys! Sen ska helgen spenderas hos pappa och på jobbet, förhoppningsvis ska jag få en del läsning gjord imorn eftermiddag när jag är själv hemma också, men kanske också lite på lördag. Fast det beror ju på hur mkt jag kommer läsa Twilight eftersom jag imorn får den sista boken!

Helgen kommer spenderas med pappa som sagt, på lördag ska vi spela bowling och sedan äta middag ute hos farfar och sedan kommer hela söndagen att spenderas på jobbet, tolv timmarspass är inget jag tackar nej till just nu när jag behöver pengarna till Paris ;)

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, ville bara visa att jag lever och jag kommer antagligen inte skriva mer i helgen heller eftersom datorn får stanna hemma hos mamma när jag åker nu.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0