Sängen väntar!

Ja, verkligen! Nu väntar sängen och imorgon blir det plugg, plugg, plugg. Hemtentan väntar ju på att börja skrivas.
Haha, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, det bara går runt i huvudet av trötthet, men ville ändå skriva nånting kände jag för att visa att jag trots allt gnäll överlevde fem dagars Disney on Ice. Och Veran, våga inte citera Mimmi Pigg!

Och Emelie, om jag inte hinner skriva nåt innan lördag morgon så får du ha en underbar vecka på Gran Canaria! Jag ska vara hemma och frysa lite åt dig ;)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle jag göra det? =O Inte alls så jag med jämna mellanrum hört en replik om någon som tycker mycket om att dansa en viss dans (se - jag citerade inte! =D :P) i huvudet typ hur länge som hellst nu... >_< :P

2010-01-09 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0