Nu lever jag igen...

...med nöd och näppe.

Ont i huvudet har jag och trött är jag också, men ska väl inte klaga för idag är det jag som bestämmer mat och efterrätt. Ska fira min födelsedag som är imorgon med pappa, Anne-Marie och lillebror. Egentligen skulle farfar också varit här, men han har blivit krasslig och ville inte smitta mig.

Helgen har varit riktigt bra och väldigt rolig! Firade Abbe i fredags, hur kul som helst! Lördag spenderades med Hannah och Charlotte i olika köpcentrum och sedan i Hannahs soffa och titta på Kronprinsessans bröllop :)
Hon var väldigt vacker och klänningen passade henne verkligen perfekt!
Idag har jag flängt omkring med pappa och Anne-Marie. Pappa behövde tydligen ett nytt projekt så idag har vi inhandlat material och han har nu påbörjat projektet "The Balcony Makeover". Det kommer bli sjukt fint, kommer nog kunna bosätta mig på balkongen nästan när det är klart med nya möbler, trätrall och den vackra utsikten. Minsann, minsann!

Nu ska jag nog gå och lägga mig på sängen en liten stund innan vi ska ner till Cleopatra och äta middag. Till efterrätt blir det glass och jordgubbar!

Imorn ska jag och min klasskompis Sanna ha möte med vår praktikhandledare, ska bli spännande att träffa henne. Sedan blir det nog fika med Jessie, eventuellt Tina och på kvällen blir det Twilight Fan Event med Veran, brorsan och farbrors fru Ylva. Det var för övrigt det vi köade för att få biljetter till för några veckor sedan.

Nej nu skriker mitt stackars huvud efter kudden så ska nog göra det till viljes.
Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0