Nu tar jag semester!

Vilket i sin tur betyder att bloggen kommer vara rätt död ett tag framöver.

Hade en grym födelsedag i måndags, den bästa på länge och att den avslutades med att träffa Emma igen som jag inte sett sedan i typ januari gjorde inte saken sämre ska jag erkänna.
I tisdags köpte jag en födelsedagspresent till mig själv på C.U.MDrottninggatan i Sthlm. Det blev en satinkorsett med metallskenor och riktig korsettsnörning i ryggen. Den är såååå fin! Alla borde titta in på C.U.M nån gång, Dominica som äger butiken är väldigt trevlig och hjälpsam. Jag vet att jag sagt det tidigare, men jag tänker nog fortsätta säga det.
Efter shoppningrundan blev det tjejkväll hos Major! Var väldigt trevligt och roligt, massa god mat och trevligt sällskap. Kom hem typ halv tre på morgonen, sista bussen hem från henne blev det.

Igår var jag en sväng på IKEA med Erixen och sen in till stan, hämta lite grejer och fika hos Camilla och sedan blev det spontant att träffa Frida innan jag åkte hem.

Nu ska jag göra mig iordning, ska åka bort en vecka nu. Ska bli skönt.
Finns på mobilen om det är något för er som har numret.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0