Sommarlov!

Ja, nu har jag sommarlov och det känns helt fantastiskt!

Det känns däremot lite sjukt för jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid jag plötsligt har fått. Samtidigt som jag har hur mkt planer som helst och jätte många som jag vill träffa. Det är helt tokigt!

Den här veckan har varit jätte bra faktiskt trots mycket skrivande, lite sömn och massa aktiviteter. Vi hade Softavslutning i onsdags vilket var helt fantastiskt! Vi grillade, pratade, skrattade, sjöng och bara tog igen en massa tid och pratade minnen. Det var helt fantastiskt verkligen!
Igår klev jag och Veran upp 03:00 och åkte in till stan för att köa, en så länge tänkte jag inte berätta för er vad jag köade för eftersom det är en hemlighet lite till i risk för en som inte ska veta än läser. Kan ju inte avslöja vad lillebror ska få i födelsedagspresent än heller ;)
Hemtentan är klar och lämnades in igår så nu har jag verkligen sommarlov som sagt. Det känns helt galet! Idag ska jag på kusin Annicas studentmottagning på kvällen, så det ska börja fixas lite nu, packa grejer som ska med till pappa och massa sånt. Har nog faktiskt ganska fullt upp idag så ska nog smita iväg nu och ställa mig i duschen så jag kan börja med smink, naglar och grejer snart innan jag ska åka och handla, hämta Annicas present och hinna till Tyresö i tid!

Imorn blir det Skrattstock för hela slanten, ska vara utomhus hela dagen med massa trevligt folk och sedan avslutas kvällen med Lisas födelsedagsfest! That's gonna be awesome! <3
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0