Helg...

...men det kommer nog mest bli pluggande den här helgen faktiskt.

Ikväll ska jag ha hemmakväll med mamma och Niklas, men också med mormor som bestämde sig för att komma hit! Ska ätas god mat, massa godis och se någon film. Det blir nog rätt skönt faktiskt. Ska väl försöka sova lite tidigt också för imorn ska jag plugga typ hela dagen, eller iaf halva. Tänkte att bikini och skolböcker på balkongen både skulle bättra på den än så länge icke-existerande solbrännan och kunskaperna inför seminarierna nästa vecka!
Imorn kväll blir det middag och bio med Gabriel och så får vi se om Blondie skulle med också. Ska bli roligt att träffa Gabriel igen, nu var det länge sedan vi sågs. Vi har inte bestämt film än, inte tid och inte var vi ska äta middag heller, men det löser sig nog det med till slut! *haha*
Söndag blir det plugg hela dagen igen och på kvällen kanske baka bröd med mamma!

Igår var jag och träffade Abbe! Det var sjukt roligt, vi åt middag, snackade massor om allt mellan himmel och jord precis som alla andra gånger vi ses, såg Avatar och tryckte i oss massa godis. Så där som en bra torsdags kväll med en kompis ska vara helt enkelt!

Nej nu ska jag kolla upp en av filmerna som Gabriel sa åt mig att kolla och sen fortsätta läsa om socialbidrag i ett systemteoretisk perspektiv, som förövrigt är bra mkt intressantare än jag trodde det skulle vara!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0