Huvudvärk

Har haft huvudvärk i flera dagar nu, inte alls skönt :(
Igår var en riktigt skitdag förutom min långa kvällspromenad med Alex och hunden Ella. Kort och gott.
Helgen ska förhoppningsvis bli bättre, ska försöka få på mig lite kläder, packa ihop grejer och åka till pappa snart. Senare i eftermiddag ska jag möta upp Jessie i stan, kanske också träffa Basse en liten stund och jag ska även försöka få till ett möte med min käre granne Nathalie.
Lördag är det fest som gäller, vi ska på dammiddag i Kista jag och Lisa, ska bli kul, men man måste ha klänning. *hjälp* Men som sagt så blir det nog kul.
Söndag lär jag väl vara lite bakfull och inte alls orka göra speciellt mkt, men det kan det få vara värt, jag är värd en sån här helg innan allt megaplugg inför tentan drar igång nästa vecka.

Jag vet inte om jag kommer skriva så mkt mer ikväll för jag har inte bestämt mig för om jag ska ta med datorn till pappa eller inte, men antagligen stannar datorn hemma och får vila lite och förhoppningsvis få lite plugg gjort. Fast kanske ska ta med mig datorn iaf.. *hmmm*

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0