Is he like the rest of them?

Det är en väldigt bra fråga måste jag påstå att jag tycker, är han som alla de andra?
Är den underbaraste och finaste killen jag nånsin mött precis som alla andra?
Ska jag gå igenom det här en gång till, ska jag åter igen ha fastnat för en sån där kille som vill ha min kropp och sen sticker när han fått det han vill ha?
Jag fattar ingenting vet varken ut eller in, han var den absolut underbaraste killen jag nånsin har mött, han charmade mig så totalt och vi hade verkligen jätteroligt hela kvällen.
Sättet han höll om mig, höll min hand och såg på mig, det var som om det fanns så mkt mer där än fysiskt intresse, men jag vet ju inte, speciellt inte nu längre när jag inte längre hör ett ord från honom.

Snälla du, säg att det inte var så, snälla, säg att det fanns mer där än att du ville ha min kropp och sen gav blanka fan i resten. Snälla säg att det bara är mina hjärnspöken. Snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0