Goodie day

Ja, idag känns faktiskt som en goodie day, trots att jag fortfarade inte sovit ordentligt tack vare att jag ligger och läser halva nätterna, men jag lever iaf och mår bra.
Och idag så har jag gjort massa nytta känns det iaf som, inte för att jag har gjort så mkt egentligen, men det känns bra ändå, som att nånting har börjat gå åt rätt håll igen, känns som att min skoltrötthet är på väg att botas!
    Det är helt underbart, jag orkar äntligen ta tag i saker igen! Så, nu kommer betygen att stiga ännu högre igen förhoppningsvis! xD

    Men, men sitter just nu i skolan och ska skriva på en massa skolarbeten och vara lite produktiv tills klockan fem då jag ska äta middag med Carro och Tessan och sedan är det öppet hus på skolan som gäller. Ska stå i ett klassrum och le och vara glad och berätta hur otroligt bra att det är att gå min linje, vilket det faktiskt också är!

Men nu ska jag göra mitt filosofiarbete, see you later!

*vink vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0