Härlig helg och julstressen nästan över

Jag har haft en underbar helg tack vare en viss person som har gjort den lite bättre än den kanske skulle varit annars <3
Bara massa mys, lite jobb och massa julklappshandel och julmarknader <3
Det är helt underbart,
det mesta av min julstress är till på köpet över nu,
jag har nästan alla julklappar färdiga,
bara de till Christian och David kvar och de fixar jag på fredag.

Och så klarade jag av juridikprovet idag också, det var till och med mycket lättare än jag trodde det skulle vara och det gick som av sig självt! Helt sjukt skönt var det iaf.

Så nu sitter jag här och lyssnar på Crosstalk (som jag lyckades leta fram en skiva av här om dagen) och skriver en jävla svenskainlämning och sen är det kriminologi som gäller om jag inte ska vara snäll mot mig själv och ta ett bad... Mmmm, det känns väldigt lockande, men det finns det ju en hel del andra saker som gör också, t.ex. den där speciella personen som jag inte träffat sen igår kväll ;-)


Saknar dig lite faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0