Känner mig så otroligt glad och duktig

Ja, jag känner mig faktiskt jätteglad idag.
För att inte tala om hur duktig jag känner mig.
Jag har faktiskt gjort en massa saker idag och det känns nästan som att mitt liv började om på nytt i morse.

Jag vaknade av att klockan ringde i morse och trots att jag var jättetrött och inte alls kände för att kliva ur sängen så gjorde precis tvärt emot vad jag har gjort hela terminen; jag klev upp ur sängen! Och jag behövde inte stressa, jag kunde duscha i lugn och ro, äta en ordentlig frukost och sedan borsta tänderna. Det var så skönt!! Jag hade glömt bort hur det känns att ha allt under kontroll, hur det är när man faktiskt orkar med så pass mycket.

Och när jag kom till skolan så hade jag möte med Camilla och sedan gjorde jag klart en PowerPoint-presentation vi skulle vara klara med i svenskan till idag och jobbade en del på mitt examensarbete i filosofi!
Nu sitter jag här på håltimmen mellan mentorstiden och matteprovet (som är mellan 15 och 17) och skriver ännu mer på filosofin och ska formulera fram ett mail till Sanna som hon behövde lite hjälp med.

Som sagt, det känns som att jag började om på nytt idag och det känns helt underbart!

Och idag kanske jag får träffa min "styvbror" för första gången också, Oves (mammas kille) son kanske kommer hem till oss ikväll tillsammans med sin flickvän och Ove! Det skulle verkligen vara jättekul att träffa honom så jag hoppas att de kommer, mamma och Ove har ju varit tillsammans i 1,5 år snart och jag har fortfarande inte träffat hans son, så hoppas, hoppas, hoppas :)

Nu känns det verkligen som att jag nästan kan säga Adjö till depressionerna, och mena det, för gott!
image38
Jag är herre över mitt liv,
så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0