Förvirrad

Förvirrad så att det bara skriker om det kan man ju definitivt säga att jag är.
Vet inte alls var jag ska ta vägen,
inte vad jag ska säga,
inte vad jag ska tycka,
inte vad jag ska tro.
   Det enda jag vet är att du gör mig förvirrad, du säger saker som jag inte alls väntar mig att du ska säga och det du säger och det du gör säger så totalt emot varandra.
   Du säger att vi bara ska vara vänner, rent platoniskt, inget pussande och sånt, kramar är det enda tillåtna typ. Och vad händer nästa gång vi träffas? Jo du kysser mig... Vad är det för grej liksom? Du säger och handlar helt olika...!
   Så, what's the deal? Är vi kompisar eller är vi kk eller vad f*n är vi?! Kommer väl aldrig få nåt svar på den saken, men ändå...
   Men måste ju säga att det var en väldigt gullig sak du sa häromdagen... Men det fick mig ju tyvärr bara att undra ännu mer...

"Du borde inte få vara med på bild, de gör dig inte rättvisa"

Vad betyder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0