17 oktober 2007 <3

Oj det har visst tagit ett tag för mig att skriva igen.. Marina påminde mig igår om att jag måste börja uppdatera min blogg lite nu och jag insåg att det faktiskt är riktigt sant, så nu skriver jag igen.
Anledningen till att jag inte skrivit så mkt är att det var mkt i skolan förra veckan och sen blev jag jättesjuk och låg nerbäddad i min säng hela helgen, så jag hade inte speciellt mkt ork till nånting.
Men har jag mer ork och mer saker att berätta!!
Jag är numera inte längre singel, jag och Abbe blev tillsammans igår, 17 oktober 2007. Men tyvärr så åkte han till Jönköping idag för att hälsa på sin mamma så jag kommer inte träffa honom på flera dagar =(
Saknar honom redan jättemycket!
Så nu känns hela livet bra och jag är konstant glad!
Men jag drömde mardrömmar om att min tatuering blev helt fel i natt, det var jättehemskt, vaknade och var tvungen att kolla i spegeln för att försäkra mig om att jag verkligen hade drömt det... Nej usch..
Men nu är det bara 15 dagar kvar tills jag tatuerar mig!

Däremot så blev jag väldigt arg när jag kom hem idag, jag förstår inte hur en skola kan vara så fullständigt inkompetent att de låter mobbing pågå på det sättet som den här förbannade skolan gör i min brors fall.
Snart åker jag tillbaka ner dit och skäller på dem, men den här gången kommer jag inte att nöja mig med att prata med lärarna, den här gången är det den där jävla rektorn som ska få höra ett och annat om vad jag anser om hennes skola och hennes sätt att hantera det här. Hon har misskött det här så länge nu, jag är så trött på det!

Men nej, nu måste jag fixa mat till mig själv innan jag ska åka iväg och jobba, men jag lovar att det inte ska gå så här lång tid innan jag skriver nästa gång!

image25
Med dig är jag lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0