Allt var bara ett spel, eller?

Alla dina fina ord om vänskap,
var de bara tomma löften?
All den tid du ägnade åt att hjälpa och trösta,
var det bara ett sätt att få mig dit du ville?
Allt det du sa,
allt det du gjorde,
var det bara ett sätt för dig att testa hur långt du kunde manipulera mig?
Var det allt det här var?
Alla dina ord?
Alla dina handlingar?
Var det bara lögner och tomma ord för att få mig dit du ville?

Var jag verkligen inte värd mer än så?
Alla dina ord om vår vänskap,
vad hände med dem?
Just nu känns det verkligen inte som att det betydde någonting,
sättet du så totalt vänt dig bort har fått mig att inse att allt bara var ett spel.

Hur kunde jag vara så dum att jag köpte det?
Allt handlade bara om att se hur långt du kunde manipulera mig,
allt var bara ett spel.
Eller?

image28
I did believe in everything you said...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0