Mitt i natten, igen!

Japp, nu sitter jag här, mitt i natten, återigen, med ett skolarbete som jag skjutit på lite för länge.
Fast det var inte så svårt egentligen, jag har bara inte orkat och började göra massa andra saker nu, men det är iaf snart klart så att jag kan gå och lägga mig och sova några timmar innan rättskunskapslektionen börjar iaf.
  Haha, tänk om Anna såg mig nu! Hon skulle döda mig! Hon sa så strikt åt mig att jag inte under några omständigheter får slita ut mig, att jag måste sova ordentligt och inte sitta och plugga hela nätterna, och vad är det första som händer när jag kommit ifrån sjukhuset? Jo jag sitter uppe till klockan ett på natten med ett skolarbete xD
Haha, hon skulle nog döda mig!

Åååååh och så börjar jag bli stört nervös nu, det är bara 8 dagar kvar tills jag tatuerar mig!! Oj oj oj... Jag är så nervös, men ja, jag ställer in mig på att det kommer göra jätteont så blir det en lättnad om det inte gör det sen!
Det ska nog gå bra, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0