Jag är lycklig

Jag är lycklig.
För första gången på länge kan jag säga att jag är lycklig och verkligen mena det från hjärtat.
Jag har kommit till freds med mig själv,
med vem jag är och vad jag vill i livet.
Jag vet att det här är precis vad jag behövde,
jag har hittat tillbaka till mig själv och mina drömmar.
Nu kommer förhoppningsvis saker och ting falla på plats av sig självt,
och vem vet, Oskar kanske har rätt,
till slut dyker den där perfekta killen upp som jag gifter mig och skaffar barn med innan jag ens vet ordet av :P
Haha, nej riktigt så optimistiska ska vi väl inte vara, men det känns verkligen som om alla bitar faller på plats,
jag börjar pussla ihop allt till min identitet igen.
Det känns som att jag skulle kunna ställa mig i spegel och säga;

"Hej Maria,
skönt att ha dig tillbaka.
Jag har saknat dig!"

För det är precis vad jag är;
Tillbaka,
precis som den jag är och den jag vill vara.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt:)Puss

2008-12-14 @ 18:37:36
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0