Senaste dagarna

Ja, då kommer en uppdatering på de senaste dagarna.

I onsdags var jag i Kista med LisaFoo Bar, deras studentpub. Mycket trevliga människor och vi hade väldigt trevligt, men varken jag eller Lisa var på festhumör så vi åkte hem tidigt och satt och snackade och åt lussebullar hemma hos Lisa istället.

I går var det jobb som gällde efter att ha spenderat dagen med Jessie och varit och bokat tatueringstid hos JoelTumba Tattoo. Den 19e december, om två veckor, tatuerar jag mig igen. På jobbet var det kul, det var Elton John och jag jobbade som vanligt med Emelie, vilket alltid är lika trevligt.

Idag kom Jessie och väckte mig, men det var trevligt att träffa henne och vi satt och pratade och tog det lugnt. Nu ska jag snart till stan och träffa Tina, sedan blir det tillbaka hem och äta middag med mamma, Ove och våra gäster. Sedan är det packning som gäller för imorn är det Decemberlägret med kyrkan. Ska bli mycket roligt med massa trevliga människor och lekar.

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid lika trevligt att jobba med dig också ;) även om det kanske inte kommer bli så ofta längre. Det är jättesynd!

2008-12-06 @ 17:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0