Tillbaka i skolan...

Så, nu har man varit tillbaka i skolan i en vecka och redan nu så har jag fått en massa läxor och uppgifter och blä. Men samtidigt har jag mer energi nu än vad jag hade förra terminen och det kanske har att göra med att det snart är massa studentskivor och sånt som drar igång.
Men samtidigt känns det lite jobbigt eftersom jag bråkat med kompis till mig pga studentskivor och det känns inte så roligt eftersom han är en av mina bästa vänner och nu inte ens pratar med mig pga det här...

Och nu är det fredag och jag sitter här och har absolut ingenting att göra och eftersom jag börjar jobba tidigt imorn bitti så kan jag inte direkt hitta på nåt heller... Skulle vilja vara med Oskar, men han är hos Kalle och det lär ju knappast bli tidigt så jag får helt enkelt strunta i det och gå och lägga mig tidigt eller nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0