Bubbel

Ja, det beskriver nog ganska mkt idag eftersom det var det första ordet som poppade upp i huvudet på mig :P
Vi hade redovisningar idag, det gick helt okej och det kändes som att vi fick nåt sagt.
Nu sitter jag i mitt rum efter en dag av tandläkarbesök, tvättande, städande och matlagande och hade tänkt skriva färdigt min kompletteringsuppgift som ska lämnas in i morgon, en sida, inte speciellt svårt.
Sedan när den är färdig ska jag ringa Frida och babbla bort lite tid med henne och försöka muntra upp henne lite då det verkar lite jobbigt just nu.
När jag och Frida tjattrat i vem vet hur länge hade jag tänkt se senaste avsnittet av True Blood och sedan krypa ner i min varma gosiga säng och sova.

Imorn ska jag till naprapaten och få min rygg i funktion igen, förhoppningsvis ska det inte behöva ske så ofta.



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Simone

Vad har hänt med ryggen? "/

2008-11-05 @ 18:30:01
URL: http://bestillmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0