En Halloween fylld av upplevelser

Ja, detta har absolut varit en Halloween fylld av upplevelser och roliga händelser!

Fredag
Var hos Sofia på hennes och Verans Halloweenfest. Det var jättetrevligt och roligt med massa trevliga människor jag inte träffat på länge så det blev som ett litet reunionparty.
Det roligaste var nog nästan att Liv var där, har inte träffat henne sen Prideveckan, men det var väldigt väldigt roligt i allmänhet och det var kul att se vad alla hade klätt ut sig till.
Roligast var nog det att Rebecka och hennes kille Henrik hade klätt ut sig till Veran och Andreas och varit hos dem och lånat massa kläder när de inte var hemma!
Vi satt uppe till klockan halv fyra och sen var alla ganska trötta och hittade sovplatser och somnade.




Lördag
Åkte från Sofia vid halv två efter att ha ätit frukost och hjälpt till att städa upp efter festen. Jag mötte pappa i Hökarängen och så åkte vi till Skogskyrkogården och gick till farmors grav. Var bara jag och pappa, riktigt mysigt måste jag säga att det var när vi promenerade genom nästan hela kyrkogården.
Sedan bar det av hemåt och jag blev panikinringd av Emma som sminkös för Amanda som skulle sminkat henne hade blivit sjuk. Så två timmar innan festen började så landade jag hemma hos Emma och hjälpte till att göra i ordning allt och sedan sminkade jag mig själv, Emma och hennes kompis Rebecca.
Festen var trevlig, jag hade roligt, massa trevliga människor jag inte träffat på länge, skrämde tydligen ett par stycken av dem också för att jag hade lyckats se riktigt läskig ut för en gångs skull.



Söndag
Idag har jag hjälpt Emma att röja upp efter festen igår. Det skulle städas, alla dekorationer skulle plockas ner och alla möbler skulle flyttas tillbaka, men det gick ganska fort och vi hade trevligt medan vi gjorde det.
Jag har också umgåtts lite med Oskar idag innan jag åkte hem och har suttit vid datorn och sen var vi nere på Cleopatra och åt middag hela familjen, jag, pappa, Niklas, Carro och Anne-Marie. Underbar mat <3
Nu ska jag ta och ladda upp lite bilder från helgens Halloweenfester, men tänkte att det här inlägget ska få avslutas med en bild på mig från igår också!



 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0