Mörk måndag

Japp, idag har det varit en mörk, trött dag. Har inte orkar göra speciellt mycket, vilket egentligen inte är så bra eftersom jag har massa plugg att göra.
Fast jag är helt slut efter förra veckan, kroppen säger ifrån på det så nu vet jag att jag inte ska jobba så mycket och plugga samtidigt igen!
Nu tänker jag faktiskt ge upp och krypa ner i sängen och konstatera att det är kallt och ensamt eftersom BotkyrkaByggen inte satt igång elementen ordentligt än och jag har ju ingen att värma mig på. Men först ska jag orka ladda upp en bild på bilddagboken, fast det måste jag göra på mammas dator eftersom bilden ligger där.

Natti natti världen!

PS: Liv, jag ringer dig antagligen ikväll eller imorn :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej. Kan du skicka din addrss till mig via email eller blogg??? Kramis

2008-11-27 @ 05:13:33
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Postat av: Liv

Har du msn? Lägg till mig! [email protected]

2008-11-30 @ 11:01:18
URL: http://leifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0