Äntligen fredag

Idag har jag varit seg och trött, inte alls velat samarbete med nånting i princip. Kunde inte sova i natt, massa tankar som bara snurrade runt, runt i huvudet på mig så när klockan ringde var det inte nådigt..
Men jag överlevde iaf skoldagen, som visserligen bara var 2,5 timmar, men ändå! Efter lektionen släpade jag med mig Veran till Butterick's för att köpa vampyrtänder till Halloween, men kom hem med både det och en förpackning fejkblod. Så nu är min utstyrsel inför Halloween klar.

Sedan bar det av hem, äta och sen till Sanna för att hämta mina avsnitt av True Blood. Sov en halvtimme på Sannas säng och sen satt vi och pratade med hennes pappa ett tag innan vi fick skjuts ner till Tumba. Hela kvällen har sedan spenderats med Sanna och vi har haft jätteroligt och mysigt. Har saknat det.

Nu ligger jag nerbäddad i min säng och ska titta på ett, eller några, avsnitt av True Blood och sen sova, imorn blir det upp tidigt för att åka till jobbet. Börjar 10:00 och slutar nog inte förrän typ 23:00 så det blir en lååååång dag imorn.

Sen på söndag är det dags att fira KusinVitamin AnkaFjanka som blir stor och fyller hela 18 år imorn!

Men nej som sagt, nu är det dags att se på True Blood och hoppas på att få sova bättre än jag gjort de senaste nätterna.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0