*boink*

Eller nåt.
Har haft en mysig dag idag, var och åt lunch med moster Camilla och sen mötte jag upp Abbe och vi gick omkring i stan och pratade massor och hade det allmänt trevligt. Han lånade mig även pengar till mina skor jag hittade, han är bra snäll han! :) Vi mötte upp Felicia också en sväng och pratade lite och så fick jag träffa hennes kompis Vicki, som var väldigt trevlig.

Bilder på skorna kommer senare eftersom Skopunktens hemsida inte vill fungera just nu.



Imorn börjar min psykologikurs. Sen ska jag ta mig ner till Nynäs för att hämta en bok till plugget och sen tillbaka till stan för att jobba.
Jag håller mig sysselsatt, det är bäst så tror jag eftersom det blir jobbigt så fort jag är ensam med mina tankar, men nån dag när jag orkar ska jag ta tag i det, typ i helgen eller nåt om jag inte jobbar då.
Jag måste göra det snart för annars kommer det ta ännu mer tid och vara väldigt jobbigt..
Men det blir nog bra i slutändan, hoppas jag i vilket fall som helst.
Nu ska jag nog snart försöka sova och strunta i tankarna på mig själv, vad jag behöver, vill och allt annat jaffs.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0