Det sticker till i bröstet igen...

Jag mötte Anders på tåget idag igen... Samma tåg som förra måndagen...
Jag stod där och hyperventilerade och Veran försökte lugna mig.
Det sticker i bröstet fortfarande.
Han ägnade mig inte en blick nu heller, vilket fortfarande är förståeligt,
men det gör ont i mig varje gång.
 
Vetskapen om att den här killen älskade mig en gång i tiden,
han ville att jag skulle vara hans allt.
Vad gjorde jag?
Jo, jag sabbade det,
som vanligt...
Visserligen med en skälig anledning,
men det gör så ont här i bröstet på mig varje gång jag ser honom,
varje gång han kommer på tal.
Jag vill bara gråta,
jag orkar inte...


Förlåt för allt ont jag orsakat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0