En onsdag med mycket höstmys

Idag har jag haft en rätt bra dag, mycket mys och skratt.

Vi hade eftermiddagslektion idag och jag fick sova länge för en gångs skull :)
Sedan började jag röra mig mot skolan i bra tid och åkte bort till Odenplan och därifrån promenerade jag i höstsolen ner till skolan.
Var så skönt, kändes riktigt härligt, som att många saker och tankar föll på plats, jag njöt av att promenera genom stan i höstsolen med mig själv, mina tankar och min musik. Det kanske är så jag ska göra för att komma igång med allt tänkande och allt bearbetande, ta promenader i stan i solen med enbart musiken som sällskap? Jag tror det skulle göra ganska mycket faktiskt, även om det bara skulle bli korta promenader. Det är dock extremt tråkigt att gå när det inte är soligt, men jag kan försöka i vilket fall!

Efter skolan åkte jag och mötte Sara på vägen hem, vi handlade lite i Tumba och åkte sedan hit. Här lagade jag mat och pratade med Sara medan hon pluggade matte C inför provet hon har i morgon. När Sara hade tröttnat på matten så pratade vi en massa skit och bara myste i höstrusket. Mycket trevligt, har inte umgåtts med Sara så mycket sedan jag tog studenten så vi hade mycket att ta igen och det måste definitivt göras om snart!

Nu har jag precis sett "Oskyldigt dömd" och ska ringa MJ som har försökt nå mig halva dagen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0