Hemtentan klar xD

Nu har jag och Veran suttit sedan klockan åtta och skrivit på våra hemtentor. Det bästa med det hela, vet ni vad det är? Att vi är klara!!
Vi har skrivit väldigt mycket den här veckan och äntligen har det gett med sig och nu är vi klara med hemtentan båda två.



Så här fint var det när vi har suttit och pluggat. Jag som är jätteförkyld har suttit med halstabletter, honungsvatten, näsdukar i mängder, nässpray, datorn och massa böcker och papper. Jag minns en tid när man kunde ta det lugnt när man var sjuk, jag lovar den tiden tog slut i och med att jag började universitetet!

Nej nu ska jag packa ihop och fixa innan vi ska åka till Etnografiska med Alexander och gå på indianutställning, och så måste jag kika in på Butterick's och fixa den dumma delen till min utklädnad.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0