If I could turn back time...

Då skulle jag göra om allt just nu...
Jag skulle tagit tillbaka honom,
jag skulle gjort om allt bara för att få ha kvar honom i mitt liv minsta lilla,
men nu finns han inte kvar här längre.
Han bad mig aldrig mer höra av mig,
han bad mig i årincip att dra åt helvete och förklarade för mig att det inte kommer kunna bli nåt utav det här.
Han kommer aldrig mer vilja prata med mig, han kommer aldrig mer vilja se mig.
I lost him and the only person to blame is the person I see in the mirrow every day...
Jag bara önskar att jag kunde göra om saker och ting,
men nu är det för sent,
nu vill han aldrig mer se mig...
Han var den bättre halvan av oss och det var därför jag hade sån otrolig ångest över att behöva göra så här,
men det fanns inget annat alternativ för jag skulle känt mig så jävla elak.
Det skulle känts som att jag utnyttjade honom och som om jag lurade honom...

FAN! FATTAR DU INTE ATT JAG GJORDE DET HÄR FÖR DIN SKULL? FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG?! MEN BARA SOM MIN VÄN TYVÄRR... JAG VILLE ALDRIG SÅRA DIG, MEN DU VERKAR TRO ATT JAG GJORDE DET MED FLIT! DU KROSSAR MITT HJÄRTA OM OCH OM IGEN, HOPPAS DU ÄR NÖJD NU! </3

Kommentarer
Postat av: Anna

hålla om

2008-10-17 @ 10:28:30
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0